Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 Vybavení na dog trekking a práce se psem

Autor Téma: Vybavení na dog trekking a práce se psem  (Přečteno 20434 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Rubinka&Kuba

  • píše jako datel :-)
  • *
  • Příspěvků: 10
  • Souhlasu: 0
Vybavení na dog trekking a práce se psem
« kdy: Leden 12, 2011, 13:54:02 »
Ahoj lidičky, jsem tady na foru nováček a ráda bych se zeptala na pár věcí ... 

Ze zvědavosti jsem se přihlásila na takový „skoro dogtrekking“ na 25 km, který v březnu pořádá jeden cvičák pro lidi, kteří mají zájem…
Mám osmi měsíční štěně voříška (flat coated retriever+NO) Kubu.

Kubovi jaksi stále nejsem schopná vysvětlit, že na vodítku se prostě netahá, tak si myslím, že dogtrekking by pro něj byl určitě zajímavý …
Akorát bych mu chtěla pořídit postroj, aby se mi neuškrtil a pro sebe nějaký ten pás, protože nechat se 25 km vláčet s vodítkem v ruce se mi opravdu nechce :o

Ráda bych se zeptala, jak jste svoje pejsky naučili aby tahali pouze v postroji…protože se přiznám, že mám dost obavy, jak mu vysvětlit, že má tahat pouze v postroji a ne na vodítku..
Aby to nepochopil tak, že kdykoliv se jde ven, může mě tahat.

Další věc se kterou si nevím rady je to, že pokud k sobě budeme připoutaní a on uvidí někde podél cesty něco zajímavého, nedej bože zajíce, tak mě tam okamžitě zatáhne (važí přibl. 30 kg)… přiznám se, že představa, že budu 25 km prolézat pouze roští, mě jaksi neláká … ;D

Když jsem přemýšlela o tom, jak ho to naučit, tak mě fakt napadá jediný způsob a to ten, že na kus klacku přivážu šňůru, na tu dám buřtík a budu ho držet před ním :D jedině tak docílím toho, že půjde rovně a nebude čmuchat všude okolo..