Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 plánování trasy

Autor Téma: plánování trasy  (Přečteno 12108 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Toby-team

  • píše jako datel :-)
  • *
  • Příspěvků: 30
  • Souhlasu: 0
plánování trasy
« kdy: Duben 15, 2010, 15:01:48 »
Tak tímhle dotazem se nejspíš zařadím mezi tupce,ale což :-\
Jsem začátečník a vždy když jsme s psiskem někam razili,tak jen v doprovodu někoho zkušenějšího a trasa už byla naplánovaná.
Jak to tedy Vy zkušení děláte? ::)
Sbíráte někde tipy,kam vyrazit a pak prostě nahodile naplánujete kudy tam půjdete?
A na co konkrétního se při výběru trasy soustředit.
Ráda bych si to vyzkoušela,tak dík za rady 8)

Offline Petrs01

  • zasloužilý psavec :-)
  • ******
  • Příspěvků: 1187
  • Souhlasu: 22
Re: plánování trasy
« Odpověď #1 kdy: Duben 15, 2010, 15:21:40 »
na trecích máš trasu danou, na výletech kouknu na mapu, kouknu kam bych se chtěla podívat, mapu vezmu sebou kdyby bylo potřeba trať operativně změnit... a jdu... Zaměřila bych se hlavně na povrch (aby tam nebylo moc asfaltu), ideálně pak potok nebo jiná voda kde se může pes napít/vykoupat, no a pak už je to fakt podle toho co od trasy čekáš - jestli tam chceš hospůdku nebo hrad nebo obojí, atd.
Samozřejmě vycházím i z možností dopravy - když jedu autem, musím udělat kolečko, když jedu vlakem, musím dojít zase na nějakou zastávku a ideálně mít zjištěno jestli odtamtud něco jede a kdy... u mě oblíbená verze je odjet do pryč a domů dojít po svých.

Offline Toby-team

  • píše jako datel :-)
  • *
  • Příspěvků: 30
  • Souhlasu: 0
Re: plánování trasy
« Odpověď #2 kdy: Duben 15, 2010, 15:33:55 »
Takže víceméně neplánuješ doma dopředu,ale až tzv. za pochodu?

Offline Petrs01

  • zasloužilý psavec :-)
  • ******
  • Příspěvků: 1187
  • Souhlasu: 22
Re: plánování trasy