Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 změny v pravidlech pro rok 2017 - zápis ze schůzky pořadatelů

Autor Téma: změny v pravidlech pro rok 2017 - zápis ze schůzky pořadatelů  (Přečteno 6244 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline tombru

  • Administrator
  • píše i ušima...
  • *****
  • Příspěvků: 597
  • Souhlasu: 105
  • zlý admin :-)
SCHŮZKA POŘADATELŮ DOGTREKKINGŮ PRO SEZÓNU 2017

Šlapanice u Brna 18.12.2016

Schůzky se zúčastnili zástupci všech akcí schválených do MČR v dogtrekkingu pro rok 2017.

1.   Návrhy na schválení nových akcí
O zařazení do MČR žádali pořadatelé akcí BLOODY WALK a WITKO SAPA HA. Akce BLOODY WALK sice splňovala obecné podmínky pro zařazení do MČR, ale na schůzku pořadatelů bohužel nedorazil pořadatelem určený zástupce, což je jednou z dalších podmínek pro zařazení do MČR. Bylo hlasováno o výjimce, nebo zrušení této podmínky, ale s negativním výsledkem.
Akce WITKO SAPA HA nesplňovala podmínku, že před zařazením do MČR musí pořadatel zorganizovat úspěšně alespoň jednu akci v rozsahu podle soutěžního řádu dogtrekkingu. Zde také proběhlo hlasování o výjimce, nebo zrušení tohoto pravidla, ale také s negativním výsledkem.

2.   Bodování MČR pro rok 2017
způsob počítání bodů se nemění a zůstává stejný jako v roce 2016.

3. Změna v povinné výbavě
Bylo odhlasováno, že povinná výbava nebude muset obsahovat bivakovací potřeby, konkrétně spací pytel a karimatku. Dále také nemusí obsahovat funkční svítilnu. Tyto a další věci ale může pořadatel uvést ve svých propozicích do povinné výbavy a účastníci musí tyto požadavky splnit. Povinná výbava se tak nově orientuje zejména na zajištění podmínek pro psy.
Změna je také v podmínkách provádění kontrol povinné výbavy, protože zejména povinná kontrola kompletní výbavy při startu účastníka se v praxi neosvědčila. Nově je na pořadateli jak bude kontroly povinné výbavy provádět. Nicméně to neznamená, že se kontroly povinné výbavy nebudou provádět vůbec.

4. Logo dogtrekkingu
bylo konstatováno, že současné logo dogtrekkingu (stopa s tlapkou) není příliš hezké a byl předložen návrh nového loga, které bylo použito například na plaketách vítězů MČR 2016. Nicméně bylo odhlasováno, že se současné logo zatím měnit nebude. Tato věc zůstává zatím otevřená do další schůzky pořadatelů.

5.   Další doporučení
  • Propozice zveřejňovat nejpozději jeden měsíc před začátkem akce a primárně je uveřejňovat na webových stránkách akce.
  • V propozicích uvádět hraniční body vymezující oblast kde se bude akce pořádat (nejedná se o zveřejnění trasy) ať si může účastník vybrat alternativu (na své riziko) k doporučeným mapám, nebo mapám které dostane od pořadatele.
  • Byla probrána problematika řešení odvozů účastníků z trati. Jelikož to není absolutní povinnost pořadatele, je na něm, jestli a za jakých podmínek bude organizovat (časové omezení odvozů, odvozy za úplatu). Podmínky odvozů se doporučuje uvést v propozicích.
  • Účastníci mají povinnost se pohybovat přesně po určené trase, i pokud je možná jiná alternativa, která není pokryta kontrolním bodem.
  • Věnovat větší pozornost jak se účastníci chovají k psům během akce, zejména po tom co dorazí do cíle. Prioritně by se měli postarat o zázemí psa (voda, žrádlo, vhodné místo k odpočinku). V opačném případě to může být důvod k diskvalifikaci jak z konkrétní akce, tak z celého bodování MČR.


Zapsal a zpracoval:
Tomáš Soural – dogtrekking.info 18. 12. 2016

tombru