Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /DISK2/WWW/tombru.com/www/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3 změny v pravidlech pro rok 2015 - zápis ze schůzky pořadatelů

Autor Téma: změny v pravidlech pro rok 2015 - zápis ze schůzky pořadatelů  (Přečteno 5883 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline tombru

  • Administrator
  • píše i ušima...
  • *****
  • Příspěvků: 597
  • Souhlasu: 105
  • zlý admin :-)
Zdravím všechny příznivce (nakonec i odpůrce  >:D ) dogtrekkingu a přináším vám všem informace ze schůzky pořadatelů pro rok 2015.

Jsem si vědom toho, že je zde několik samostatných témat, které určitě asi vyvolají diskuzi. Tak aby to bylo přehledné navrhuji, že pokud k některému tématu chcete něco říci, založte si sami příslušné téma. Já se vám tam případně pokusím dovysvětlit co bude potřeba.




SCHŮZKA POŘADATELŮ DOGTREKKINGŮ PRO SEZÓNU 2015
Šlapanice u Brna 6.12.2014

Přítomni:
•   Honza Prášil
•   Bronislav Růčka
•   Zdeněk Velan
•   Petr Blažek, Mirek Nohel a Majka Vymazalová
•   Gejza Sóky
•   Andrea Pěkná
•   Bára Vlčková (Boudová)
•   Petra Plisková, Monika Mundilová, Míša Plisková
•   Jana "Gwen" Ondrášková
•   Tomáš Soural

1. Schválení nové akce – přítomnými pořadateli bylo schváleno zařazení nové akce do MČR 2015. Jedná se o Dogtrekking za pokladem Voka IV. z Holštejna. Akce se koná v obci Holštejn a pořádá ji Petr Blažek & kolektiv. Plánovaná délka 100km oblastmi Moravského krasu.

2. Odsouhlasení termínového kalendáře – aktuální termínový kalendář akcí zařazených do MČR pro rok 2015 je zde: www.dogtrekking.info/terminovka.htm

3. Bodování MČR pro rok 2015 – způsob počítání bodů se nemění a zůstává stejný jako v roce 2014. Příspěvek na poháry a ceny zůstává také stejný. Vyhlášení vítězů MČR bude na poslední akci sezóny.

4. Kategorie MČR – Věková hranice kategorii DTW-1/2 a DTM-1/2 se nemění, ale o zařazení do kategorie DTx-2 si rozhoduje účastník sám tak, že jakmile překročí hranici DTW(M)-2 bude na něm, jestli se nahlásí (zařadí) do kategorie DTx-2, nebo ještě zůstane v DTx-1. Podmínkou je, že v danou sezónu nesmí kategorii měnit. Jestli se tedy přihlásí na první akci do kategorie DTx-1, musí v této kategorii absolvovat všechny ostatní akce v sezóně. Pokud tuto podmínku účastník nedodrží, bude z bodování MČR vyřazen.

5. Vyhlášení a přebírání cen – Pořadatelé se dohodli, že ceny si budou účastníci přebírat pouze osobně a v době určené pořadatelem (obvykle společné vyhlášení výsledků příslušné akce). Pokud se účastník vyhlášení nezúčastní, nemá nárok na ceny ani jiné ohodnocení (diplomy, poháry, medaile). Platí pro všechny akce zařazené do MČR a platí i pro kratší varianty tras pořádaných v rámci akcí MČR.

6. Uvádění délky tras – Bylo dohodnuto, že pořadatelé nejpozději do uzávěrky podávání přihlášek na svou akci uvedou zpřesněnou délku jednotlivých tras. Odchylka by neměla být větší jak +/- 5 km.

7. Upřesnění povinné výbavy – Pořadatelé se dohodli, že váha spacáku nesmí být menší jak 0,9 kg a účastník musí mít minimálně 1 litr vody na každého psa, s kterým startuje. Množství vody může pořadatel s ohledem na podmínky na trati zvýšit. Voda musí být v samostatné nádobě, ne ve společné pro člověka. Množství vody pro člověka není určeno.

8. Sjednocení provádění kontrol povinné výbavy – jelikož se ke kontrolám povinné výbavy přistupuje velmi rozdílně, na což si účastníci stěžují, pořadatelé se dohodli, že budou v kontrolách povinné výbavy postupovat jednotně. Pořadatelé tedy budou povinni kontrolovat při startu minimálně tyto položky - množství vody pro psa, stravu pro psa a lékárničku včetně botiček. V cíli pak kontrolují kompletní povinnou výbavu mimo stravy pro psa a vody pro psa. V průběhu trasy mohou kontrolovat výbavu dle vlastního uvážení (doporučuje se zejména průběžná kontrola množství vody, zejména na kontrolních bodech v první části trati).

9. Uvádění časového limitu – Časový limit pro absolvování trasy lze uvádět dvěma způsoby. Pokud pořadatel v propozicích uvede limit uvedený jako časová délka (například 52 hodin) pak se tento časový limit počítá každému účastníku zvlášť podle času, kdy odstartoval. Nejpozději, ale od konce časového okna určeného pro start. Časový limit lze také uvést jako konkrétní datum a čas, do kterého musí účastníci dorazit do cíle (například neděle 10:30). V tomto případě je to na účastníku, v které části startovního okna vyrazí na trať a celkový časový úsek si tak případně zkrátí.

10. Zanechávání psů v základním táboře – Pokud chce účastník nechat v základním táboře psa, s kterým nebude startovat, musí tento pes splnit veterinární podmínky pro danou akci a musí mu účastník zajistit dozor, který bude v základním táboře neustále přítomen a bude za psa zodpovídat. Není možné psy v základním táboře nechat bez dozoru a to ani v přepravních boxech. Odpovědná osoba musí být nahlášena pořadateli včetně telefonního kontaktu.

11. Zajišťování hlídání dětí účastníků – pořadatelé nebudou zajišťovat žádné hlídání dětí účastníků. Účastníci si v případě potřeby mohou společně na vlastní náklady a odpovědnost hlídání zajistit. K organizaci mohou využít diskuzní fórum dogtrekking.info

12. Seriál mid – dog maraton – k námětu a podmínkám navrhovanými Lucií Hübnerovou měli pořadatelé dotazy, které nebylo možné pro nepřítomnost navrhovatelky zodpovědět. Doporučujeme, aby se Lucie Hübnerová osobně zúčastnila některé z příštích schůzek pořadatelů a projednala s nimi jejich případné dotazy osobně. Pro informaci citace zaslaného návrhu podmínek:
Seriál Dog-Maratonu (tak v názvu ani nemusí být výraz dogtrekking, když jsou na to všichni tak citliví, neboť dogtrekking je min. 80 km)
- tím by byla dána i vzdálenost: maraton 42195m  +/- 5 km
- povinná výbava: mapa nebo itinerář (zajistí pořadatel) + lékárnička (obsah jako na treku), popř. voda pro psa v případě letních akcí
- moc ráda bych, kdyby pořadatelé přehodnotili vstup do seriálu, neboť jediné, co bych po nich potřebovala, jsou výsledky, příspěvek 500,-/ závod na poháry na konci roku a prostor pro vyhlášení na konci sezóny. Zbytek jsem schopna zařídit si sama. V propozicích jednotlivých treků by pak mohlo být napsáno, že jako doprovodný závod se koná dog-maraton.


13. Způsob startování – se pro rok 2015 nemění. Pořadatel může umožnit účastníkům startovat i jiným způsobem, než jak je uvedeno v platném znění pravidel. Tito účastníci však nebudou zařazeni do bodování MČR. Protože ti, kteří bojují o umístění v MČR, musí startovat za jednotných podmínek. 

Zapsal a zpracoval: Tomáš Soural – dogtrekking.info 21.12.2014

   
« Poslední změna: Leden 15, 2015, 05:38:20 od tombru »
tombru

Offline tombru

  • Administrator
  • píše i ušima...
  • *****
  • Příspěvků: 597
  • Souhlasu: 105
  • zlý admin :-)
Re:změny v pravidlech pro rok 2015 - zápis ze schůzky pořadatelů
« Odpověď #1 kdy: Leden 15, 2015, 05:37:10 »
Informace k plánovaným změnám:

Na základě negativních připomínek účastníků se způsob definice povinné výbavy - spacáku podle váhy odkládá a bude se dále řešit na schůzce pořadatelů na konci roku 2015.

Tomáš Soural

tombru

Offline tombru

  • Administrator
  • píše i ušima...
  • *****
  • Příspěvků: 597
  • Souhlasu: 105
  • zlý admin :-)
Re:změny v pravidlech pro rok 2015 - zápis ze schůzky pořadatelů
« Odpověď #2 kdy: Leden 26, 2015, 00:10:59 »
Konečné znění pravidel respektive soutěžního řádu dogtrekkingu pro rok 2015 je zde: http://www.dogtrekking.info/pravidla_cze.htm
Změny jsou v řešení kategorií, tedy že mladší mohou dle svého uvážení zůstat déle mladší :-) a v upřesnění povinné výbavy co se týče vody pro psa. Problematika spacáků se odkládá a bude se řešit až na další schůzce pořadatelů, tedy na konci roku.

Přeji všem v nastávající sezóně hodně úspěšně našlapaných dogtrekových kilometrů se svým chlupatým kamarádem.
tombru