1.V současné době jsou započítávány 2/3 závodů zařazených do MČR. Důvod k zařazení závodu do seriálu je především sponzor (viz odpověď Petry) a počet započítávaných akcí je snaha pořadatelů přilákat (nebo "přinutit") bodůchtivé na svůj závod dojet (pro 10 lidí se to dělat nedá)
Pokud chceš hodnotit ještě zvlášť nějaké kritéria podle našlapaných km, máš možnost zajistit sponzora, vést celý rok statistiku odšlapaných km...pořadatelé i účasníci jistě další soutěž uvítají
2.Pořadatel už nejsem, do toho už nemůžu kecat, Oficiální mid jsem pořádala pouze 1x a řekla jsem si že již nikdy více...hromada práce a problémů navíc a když se ti 80% lidí neobtěžuje počkat ani na vyhlášení výsledků, tak tě to prostě opravdu nebaví. Midy občas chodím a je mi jedno jestli se to boduje, měří čas atd (ale to je mi fuk i u longu)... Takže bych to opět nechala na rozhodnutí každého pořadatele jestli má na midaře nervy nebo ne.
3.Opravdu věc pořadatele, prostě se s váma (teď už vlastně náma) moc mazlí...
4.Start podle místních podmínek (počasí, domoroci a noční klid, roční období, veterinární kontrola...) nechat na úvaze pořadatele. Kontrola povinné výbavy (před startem, namátková kontrola cestou, po dojití do cíle) opět věc pořadatele. Kontrola před startem bývá tuším na Stezce...prostě na start naklušeš dřív a necháš se prošacovat.
5. Mám pocit, že už se to probíralo na schůzi, nějak to asi vypadlo, naprostý souhlas...funkční svítilna je asi nejpřesnější formulace.
6.Etapy nebo klasický trek záleží opět na pořadateli a místních podmínkách...obdiv pořadatelům Stezky, když stěhují celý ten cirkus z místa na místo!)
Délka etap... Láďa Páral je jeden z nejvášnivějších zastánců toho zachovat DT v jeho původní podobě, spíš se snaží ještě přitvrdit (návrh povinných 7 kg zátěže apod), takže se prostě pouze zachoval jako chlap a když jeho vlastní podnik dané podmínky nesplňoval, tak ze seriálu MČR odstoupil.
7. Chození ve dvojicích je pravidlo kvůli úřadům, je v podstatě nevymahatelné (prostě jsme se zrovna došli...), spíš dává pořadateli možnost zakročit v momentě, když by třeba větší tlupa dogtrekkařů dělala někde binec (noční klid apod) Zatím se to naštěstí nikdy nestalo, ale člověk nikdy neví jestli na trať nepouští nějakého idiota.